torsdag 18 september 2008

Sovrummet börjar ta form...




Resan har varit lång! Men nu är allt från El, Värme, Golvslipning, Tak och Väggar klara - och Inredningen börjar ta form - Äntligen! Jag älskar alla små Detaljer som det lilla "Smycket" till Ventilen och de Ny-Gamla Tryckena, allt från Byggfabriken.

2 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Hej!
Tack för din snälla kommentar hos mig!
Välkommen in i den härliga bloggvärlden :)
Vilken snygg tapet ni har! vad är det för tapet och vart kommer den ifrån?
Ha det bra!
Kram!

Gårdsromantik sa...

Nu har ni ju kommit riktigt långt!
Så spännande att få följa ert projekt.

vi har precis köpt ett 30-talshus - så jag hittar säkert en massa insiration här.

Kram Maud