tisdag 9 september 2008

Hösten närmar sig...


Även om Regnet har öst ner de senaste dagarna så hoppas jag på några dagar med uppehåll, sol och värme i September innan kylan kommer. På Bilden, en Ros från vår alldeles för Ogräsfyllda rabatt.

Inga kommentarer: