Även om Regnet har öst ner de senaste dagarna så hoppas jag på några dagar med uppehåll, sol och värme i September innan kylan kommer. På Bilden, en Ros från vår alldeles för Ogräsfyllda rabatt.
tisdag 9 september 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar