Har varit lite Krasslig och kände att jag behövde ett uppiggande Fotbad! Det fick bli i den stora Zinkbaljan jag köpte i somras på Blomminghome*. Hade tänkt att göra en plantering med Vattenväxter i den, men det blev aldrig av... Får göra ett nytt försök nästa sommar.
onsdag 17 september 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar