tisdag 9 september 2008

Pyssel...

Efter en mycket trevlig Tjejkväll med Pyssel-tema, Tack C för super arrangemang, så blev det bland annat två söta påsar - perfekt att ge bort små presenter i.

Inga kommentarer: