Efter en mycket trevlig Tjejkväll med Pyssel-tema, Tack C för super arrangemang, så blev det bland annat två söta påsar - perfekt att ge bort små presenter i.
Jag bor tillsammans med min Sambo i en villa från 20-talet. Vi jobbar sakta men säkert på att ta fram och bevara de finaste detaljerna från de olika årtionden vårt hus varit med om.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar