onsdag 10 september 2008

Mormors Stolar...







För ungefär ett år sedan fick jag ärva två Retro Stolar av min Mormor (härligt Bruna, syns ovan). Jag målde stommen och klädde sittdynan för länge sedan, men nu var det dags att ta tag i ryggstödet --> den jobbiga biten. Nu är 1:a Stolen klar och jag blev ganska nöjd faktiskt. Det Gråa tyget bryter av lagom mycket mot allt Vitt på Övervåningen och Fårskinnet jag fått av Mamma passade väldigt bra till.

1 kommentar:

IKT i min vardag sa...

Välkomment till bloggvärlden! Vilken underbar pall du fyndat och fixat till.

Kram Linda